Bende hiç doymuyorum yatmadan önce 3 tane büyük tabak da makarna yedim şiştim kıbırdayamıyrum daha da canım çikolata istiyor hahshshs 😂 hiç bulantı vs olmadı zaten yemeği çok severim iyicene işte tavan yaptı bir oturuşta 2 ekmek yiyorum eşim diyor dükkan batacak diye 😂