ebrarebrar Elif160 bende 5 bucuk haftalik hamileyim belimin sol kismi cok agriyor bazen dayanilmayacak sekilde agriyor
nehirimmm Elif160 en başından beri çekiyodum 10.haftadan sonra azaldı artık sadece bişey yapınca başlıyo ağrım. Örneğin bulaşık yıkarken bile hemen ağrı başlıyo. Şuan 12+4üm
hknbsrsura bebegin verdiği baskıdan olabilir mi hemen hemen herkezde var sanırım yarin kontrolum var bende soracaktım doktoruma
Arzu1234 Ben 6+3üm ölücem sırt ağrısından kahvaltı yaparken bir lokma yiyorum uzanıyorum sonra yine kalkıp yemeye çalışıyorum 😳😳😳😳