Derinnmom Kızlar 38+4 haftalığım karnımdan çıt çıt ses geliyor, sanki parmak kıtlatıyormuşuz gibi 😂 bunu yaşayan var mı normal mi?
Momyy1999 Derinnmom 2 aydır geliyor benden canım çıt çıt sürekli doktora sordum Tıbbı bir açıklaması yok sorun teşkil etmez dedi
Derinnmom A12_S07 ayy inşallah bu gece sancılanır yarın doğururum ya 🤣🤣 çok ağrım var çatım ağrıyor regl olmuş gibiyim, bi de yarın eşimle tanışma yıldönümümüz 😂😂
A12_S07 Derinnmom kız dur yıldönümü geçsin öyle doğur 😂 benim hiçbir ağrım yok ya 😐eşim domuz gribi oldu başka yerde kalıyor tekim o düzelene Kadar oğlum biraz daha beklese iyi olur 😐😐
Derinnmom A12_S07 yok kız yarına denk gelse süper olur 🤣😍 domuz gribini nerden buldunuz bacım? Helal olsun valla 😂😂
A12_S07 Derinnmom Ah hiç sorma eşimle o kadar izole yaşıyorduk ki kayinbabam buldu getirdi zorla eşime bulaştırdilar yalnız başıma kaldım böyle aniden sancım olsa tek başıma hastaneye gitmek zorundayım 😐🥴🥴
A12_S07 Derinnmom kaynana kayınbaba eş hep hastalar annem uzakta kardeşlerim uzakta mecburum 😐 sagolsunlar hiç düşünmeden eşime bulastirdilar o kadar mutsuzum ki bugün tek tek gitmek zorunda kaldım hastaneye falan😭