yeschef-13 ngksu Avent cam olan biberon aldım ben 2 ki suluk almadım ama alıştırma bardağı aldım +6 ay sonrası için zaten öncesinde kullanmayacak
Alaska97 ngksu bende avent aldım arkadaşlarım wee baby ve mamajo kullanmışlar ikisi de memnundu herhangi bi meme reddi vs yaşamamışlar