Halime_td Kızlar bugün nst girdim sancı yerinde bi kere bi yükseklik var ama ben hissetmedim hiç 38. Haftadayım böyle olup sancısı artan varmı yada böyle çıkıp kaç güne doğum yaptınız
Fatos43 Halime_td aşağısı 40 üstü çıkarsa sancın var demek oluyor benim bugün 100ü geçiyordu 😂 şu 40a yaklaşan yer de muhtemelen bebişin hareketidir
bdenerigokce Halime_td bebiş hareket etmiştir canım veya sen hareket etmiş olabilirsin 🙈 sancı çıkması demek o yüksekliğin belirli bir ritimde olması gerekiyor