Tek yaşayan benim sanıyordumm. İlk kızımda 4.aydan itibaren biraz belli olmaya başlamıştı ama bunda 8.haftadayız karnım 6 aylık gibi tribe girdim neden böyle diye, neyseki yaşayanlar varmış. Hoş progestan kullanıyorum oda yapıyormuş sanırım ama🥲 sağlıklı olsunlarda