Kızlar bugün cinsiyet öğrendim 20 haftalığız doktor kız dedi ama kafasında kist 3.5 mm gibi birşeyden bahsetti büyütülecek birşey yok diyerek detaylı ultrosana gönderdi ordaki doktorda aynısını söyledi ama doğuma kadar kaybolabiliyor büyütülecek birşey değil dedi yani sıkıntı yapma dediler hamilelikte bu durumu yaşayan var mı doğumdan sonra sıkıntı yaşayan oldumu