Öncelikle geçmiş olsun . İki kere covid yaşadım bu yeni virüs covitten beter çıktı bir türlü gitmiyor 15 gündür eşim hasta öksürük mide bulantısı 38,5 ateş .. Ben ekstra birşey yapmadım kendim için ayrı uyuyor sadece ilaçlarından hariç. Bol ıhlamur , süt içerisine zerdeçal koyup verdim . Bide en son mandalina kabuğunu demleyip onu veriyorum içiyor. eşiniz için bunları deneyebilirsiniz umarım size tamamen geçmeden atlatırsınız 🙏🏻