Gulsahgunhan Kızlar selam tansiyonum 3 gün önce 13 e 7 geldi Son iki gündürde 9a 5 - 10 a 6gibi geliyor baş ağrım var acile gittim ama birşey yok diyip geri gönderdiler kasıklarımda ağrı var 23. Haftadayız yaşayan var mı ?
Yaprakdokumuseverr Gulsahgunhan Sürekli takip edin. Düşüklük önemli değil bol su tüketmeniz gerekiyor ama yükselirse sıkıntı. Ben şuan yükseklikten dolayı hastanedeyim