ubeydannesj Kizlar 2 saat once ciger geliştirici igne vururdum simdi de nefes daeligi yaşıyorum yuzum kırmızı olmua nk normal mi
Nemesis- ubeydannesj icinde kortizon oldugu icin normal daha kotu olursan acile git bende siddetli carpinti nefes darligi yapmisti 4 gun sonra gecmisti 2 doz olursun muhtemelen 24. saat sonra tekrar vururlar
Mervs ubeydannesj bende vuruldum ama hiç bi ya etki yaşamadım bence vuruldugun yere git yan etki olmuş olabilir kortizonlu çünkü
ubeydannesj Nemesis- evet 2 doz yapildi sabah daha 2 doz yapılacak korkuyorum bi nevi nefesim çıkmıyor sanki
Cennet_kusum16 Doğum 1 hafta içinde olmazsa bir işe yaramıyor dedi doktorum. 1 hafta geçtikten sonra etkisini kaybediyormuş ve yeniden vurulması gerekiyormuş öyle bı durumunuz mu var acaba merak ettim?