Selamlar yarın sabah şeker yüklemesi için hastaneye gideceğim gece 12 den sonra hiç bir şey yiyip içmemek gerekir değil mi? Bir de hastaneler bunun için ne kadar ücret alıyor ortalama kan tahlili içecek vs? Kaç saat sürüyor bu iş toplam? Mide bulantısı vs oluyor mu? Tecrübelerinizi paylaşır mısınız? 🙏🏻