Mihrican_22 Kızlar isimde kararsızım oylama yapalım hangisi kazanırsa o ismi koyucam güzel tercihlerinizi bekliyorum
amayinedeiyiilerledim Mihrican_22 ankette 4 şık seçmeye izin vermişsiniz oy kullanılamıyor Oyum Nehir’e 🌹
Mihrican_22 Yagmurakyurek en baştan beri onu istiyordum oğlum bulut kızda uyumlu olsun dedim ama gönlüm diyer isimlerede kaydı bilemedim ki 😁
Deletedmom_112 Mihrican_22 benim fikrim adeni çok fazla koyan oldu bence bebişlerin isimleri biraz daha özel olmalı yaygınlaşanlar fazlaca yaygınlaştı tadı kaçtı 🌸 oyum NEHİR’e sağlıcakla gelsin prensesin
Mihrican_22 Deletedmom_112 eşimde nehir istiyor ama ismi bana bıraktı oğlumuzun adını o koymuştu diye bende kararsızım 😁
Mihrican_22 Mihrican_22 kızlar anketi yanlış yapmışım kusura bakmayın heyecandan heycancan olur böyle şeyler 😂 yenisini paylaştım görebiliyorsaniz oradan oylama yapabilirsiniz burdan yazadabilirsini teşekkür ederim 🤗