MrvBrlk Merhaba arkadaşlar, Çarşamba günü doğum yaptım. Buradan ayrılacağım. Gitmeden sizinle doğum hikayemi paylaşmak istedim. 😊 Öncelikle bir tavsiye, normal doğum yapacağım, Sezeryan doğum yapacağım şeklinde konuşmak çok anlamsızmış onu anladım. Çünkü herşey heran değişiklik gösterebiliyor. Bebek ve sağlık durumu karar veriyor buna. 😁 Burada bir çok başlıkta sezeryan doğumu yerden yere vurdular. Sanki ölüm müş sanki annelik değilmiş gibi eleştirdiler. Epiduralli normal doğum sanki farklı. Bütün bu yorumları kınıyorum. 😤 Çünkü mecbur sezeryan olmasa da psikolojik olarak normal doğumu kaldıramayacak kadınlar var. Nitekim bende öyleydim. İsteğe bağlı Sezeryan olacaktım. Sonra son 3 kontrolümde kordon bağında kan basıncı yüksek çıktı ve bu sebeple sezeryan oldum. Zaten normal doğum nasip değilmis bana.🙄 Spinal anesteziden çok korkuyordum. O iğneden özellikle. Ama kendimi rahat bıraktım. Çok rahat bıraktım. Sizden istedikleri de bu. 3 kere batırdı iğneyi doktor girmedi şansıma 😐 Sonra derin nefes aldım ve oldu. Size tavsiyem kesinlikle serbest bırakın kendinizi. Düşünün 3 kez batırdı iğneyi ama zerre acımadı. Sonra yavaşça bacaklarım uyuştu. Yatirdilar, perdeyi çektiler. Ben bol bol dua ettim. Sevdiğim tüm insanlara. Bazıları ellediklerini hissediyorsun demişti ama ben hic bir şey hissetmeden 10 dk kadar sonra kızımın sesini duydum. Ağlamaya başladım hıçkıra hıçkıra. Seslerimiz karıştı resmen☺️🤗 Yanıma verdiler yüzüne baktım. Tarifi yok o duygunun.. Allah isteyen herkese nasip etsin! Sonra onu götürdüler bende bi 15 dk sonra odama geçtim... Tek sıkıntım gazımı çıkaramadım. Malesef 2 gece kaldım hastanede. Tavsiyem doğumdan bir gece önce kayısı kurusu yiyin 😀 ben gaz çıkarmaya çalışma evresinde kayısı suyu, çörek otu suyu, rezene içtim. Kayisili activia yedim. Merdiven inip çıktım. Ancak oldu yani 😁 Sütüm hemen geldi bir gece önce humana içmeye başladım. Eve gelince hic yatmadım. Şuan da da gayet iyiyim Allah'a şükür. Bir bant var Sezeryan yerimin üzerinde banyoda yapabiliyorum bu sayede. Sezeryan yerimde haliyle bir sızı var, 2.3 gün kadar da baş ağrım oldu. Kola ve kahve içtim onun için. Şuan iyiyim çok şükür. Yarın da muayenem var. Muhtemelen bu banti çıkaracak. Sezeryan izim için contractubex önerdi. Yaklaşık 2 sene evvel liposuction yaptırdım o zaman ameliyat izlerime sürmüştüm geçirdi. Sezeryan izim içinde kullanacağım. İnşallah ona da iyi gelir🙏 Sezeryan için demem o ki, yok sen anne değilsin yok efendim o doğum değil ameliyat diyenlere kulak asmayin. Çok ağrım oldu, ayağa kalkamadim vs diye anlatanlara da Allah yardim etsin, bu herkese göre değişir. Mecburi sezeryan olacak olup bu tarz yazıları okuyanlar kendinizi korkutmayin. 38+2 de 3100 gr doğdu kızım. İzmir'de özel bir hastaneye 4100 tl verdim. Sorulacağını tahmin ettiğim şeyleri yazdım. Sorularınız olursa yanıtlarım gitmeden 😊 Ulu Allah'ım hepinize sağlıklı mutlu huzurlu doğumlar nasip etsin inşallah ❤️ Bebekleriniz salih kimselerden olsun. Ana baba sözü dinlesin. Şansı bahtı açık olsun♥️ Hiç aciniz siziniz olmasin, bol bol sütünüz olsun♥️ Bebek isteyen herkese tez zamanda nasip etsin Allah'ım! Kimsenin kucağını boş bırakmasın♥️
Elizveannesi MrvBrlk Öncelikle hayırlı uğurlu olsun bebeğiniz ❤️ Maşallah ne güzel gelişmiş herşey. Darısı bizlere olsun inşallah 🙏 Sağlıcakla büyütün 🙏
MrvBrlk Elizveannesi inşallah hayırlı bir şekilde kucağınıza alın. Sizin de benim gibi rahat ve güzel geçsin 🙏♥️♥️