Merhaba hanımlar şuan 8+5im bugüne kadar asla gebelik belirtim olmadı ara ara bulantı hariç, 7 haftalıkken ilk kontrolüme gittim bi sıkıntı yoktu bebişim göründü kalbide atıyodu. Bir kaç gündür akşamları birden bire karnıma bıçak saplanması gibi sancılar giriyo bir kaç kere ilişki sonrası kanamamda oldu o yüzden sonraki kontrolüme kadar ilişkiden kaçınıyorum ama sancılarım arttıkça beni korkutuyo düşükten çok korkuyorum sizce acile gitmeli miyim yoksa doktor günümü beklemeli miyim?