Esrashshshssh Kızlar ya sürekli brda kalbi durmuş bebeğin yazıları okuyorum sebebi ney ya gerçekten psikolojim bozuldu düşünmekten yan neden duruyor kalbi bende ne kan pıhtılaşma var ne kan uyuşmazlığı
Munevver_kaplan_33 Esrashshshssh bende sizin gibi merak ediyorum kimi duysam hamile hafta geçmiyor bebek karnında ölmüş diyorlad kız kardeşim yakın arkadaşım kaç tane akrabam aynı şeyi yaşadı bende şimdi 6+2 haftalık oldum salı kontrolum var korkuyorum inşaallah kalp atışını duyarız bundan önce sebepsiz 2 dusugum olmuştu
Kafi Esrashshshssh 3 kere hamile kaldım ucununde kalbi durduğu için kürtaj oldum genetik test yaptırdım herseyi bakıldı neden durduğu bilinmiyor zaten doktor bana neden durduğunu bilemeyiz demişti şuan 4. Hamileyim daha 4 haftalık sevinmiyorum bile öyle bekliyorum ne olacak diye
Azra41 Esrashshshssh ben 2 kes covid olmuştum annem sormuştu hocam 2 kes oldu ondan dolayı olabulir mi diye oda olabilirde demişti 7 ay sonra hamile kaldım coraspirin + progestan kullandım doğurdum şükür hiç bir sikinti yaşamadım ama dediğiniz gibi çok fazla düşükler oluyor 😔
Azra41 Esrashshshssh bende oyleydim hatta her gittiğimde ağlıyordum bişey olucak diye şükür olmadi 🥰 15 aylık şuan kizcem 🥰