Kızlar ben ilk tüp bebek transferimi 15 gün önce olmuştum maalesef sonuç negatif geldi bugün doktorum ile değerlendirme yaptık genetik testleri tüp bebek de tutunma oranı daha fazla olduğu halde tutunmaması doktorumu da şaşırttı bu yüzden önce histeroskopi yapıcaz dedi akabinde bağışıklığına bakıcaz dedi daha sonra 2. Deneme dedi sizler de de bunu yaşayan oldu mu histeroskopi sonrası gebe kalan