Momy9861 Bi arkadaşımın betası 800 çıktı, 2 gün sonra değeri 1308 çıktı. 2 gün sonra tekrar kan verdi değer hiç yükselmemiş yine 1308. Belirtileri devam ediyo mide bulantısı beyaz akıntı vs. Böyle olup değeri yükselen oldu mu
Findikkurdu0 Momy9861 benim değerim de 2 kat artmıyordu düzensiz gitti mesela 1.466 2. 662 3.1020 4.1440 (kese göründü) 5. 2230 6.3010 1 hafta ara verdik sonra 7.11400 şeklinde artarak gitti dış gebelikten şüphelendiler ama en azından artıyor dediler en son 6+1 de bebeği gördük kalp atışını duyduk. O zaman korkular gitti. Eğer aynı yerde 48 saat sonra verdiyse ve hiç artış yoksa dış gebeliğe odaklanacaklardır. Benim arttığı halde düzenli değil diye 7 kan verdim 5 vajinalultrason yapıldı 20 gün içerisinde. Tüplere odaklanıp vajşnal ultrason yapılması gerekiyor. Anormallik varsa görürler zaten.
Filiz-kkn04 Momy9861 benimde beta 5000 çıkmıştı 2 gin sonra aynı yerde aynı satte verdim yine 5000 çıktı hemen sabah kadın doguma gittik keseyi görmüştüm dış gebelik sanıp sabaha kadar aglamıştım kadın doguma gözüksün inşallah dış gebelik değildir🙏🏻
Zumrut___ Değeri normal gebelik gibi gözükmüyor ama inşallah yükselir. Burada yavaş yükselip normal gebelik geçirenleri okumuştum