Lilya1232 Feyzayim ben ılk uc ay folikasit olarak benefol kullandm sonra regenesis max kullanmaya basladım ama cok iyidir gercektenn
m_ergin Feyzayim ilaç normalde iyi evet ama bana dokunmuştu hamileliğimi öğrendiğimden beri doktor tavsiyesiyle zorla içtim bende mide bulantısı yaparak her içmemde kustum ilk üç ay kullandım üç ayın sonunda bıraktım ama size iyi geliyorsa ne mutlu 😊