Sedaozdmr7 buket07 doğumu da kendisi mi yaptırıyor bilgi verdi mi size yoksa nöbetçi olan doktor mu yaptırıyor
buket07 Sedaozdmr7 benim planlı sezeryan sağolsun nöbetçi olduğu güne tarih verdi daha iyi ilgileneceğini düşünüyorum
Minaraunlu Gecen ben acile gittm 7 aylik dogurtturuyordu beni. 😀. Antalyada tek bi doktora guvenirm Ali Fuat Şengör.
Sedaozdmr7 buket07 Bnde elif hanıma gidiyorum gerçekten çok ilgili benim de sezeeryan olucak Şuan 33 haftalığım
mlkechnn Elif hanıma gittim bende iyidi genel olarak. Ben ordayken hastasına sezeryan için nöbetçi olduğu günü söylüyordu kendi giriyor sanırm
buket07 mlkechnn evet 17si benimde birine daha demiş biz baya bi aç kalcaz heralde o gün sıra beklerken 😃
mlkechnn buket07 bana demedi ben kontroldeyken bir bayan vardı kanala girmiş bebiş agrın olursa 17 de gel olmazsa 22 sinde polikiniğe gel ama bence bekleme sen 17 sinde gel dedi 😀
mlkechnn buket07 canımm doğum yaptın mı iyimisiniz hocanın paylaştığı ben işlerden biri senin sanırm 😀