eea Kızlar çarşamba günü beta 46,57 çıkmıştı. Bugün reglim 1 gün gecikti. Tekrar test verdim beta 101,50 çıktı. Regle göre düşününce 4 haftalık oluyor. 4 hafta için beta çok düşük değil mi 😞
Aysnk Geç döllenme olmuş olabilir gün aşırı 2 katına çıkması gerekiyo diye biliyorum tam emin değilim ama sizinki de çıkmış zaten
Yagmurrnurr eea benim 4. Haftada değerim 300 lerdeymiş bence normal şuan için adet geçtikten 5 10 gün sonra fazlasıyla artıyor