MMB Ilkheyecanim sadece doğum ücreti ne kadar acaba bilginiz var mı yada doktora sorabilirmisiniz doğum anında gitsem
Ilkheyecanim Deletedmom431 evet canım çok cana yakın güler yüzlü bir bayan bebekle alakalı herşeyi anlatıyo sen sormasanda seninle alakalı da ne yapman gerektini felan anlatıp yönlendirmeler yapıyo
Deletedmom431 Ilkheyecanim evet canım cok iyi cok Güler yüzlü ben cok sevdim Allah izin verirse doğumumu da o yapar inşallah 🙏 ❤️🎀
Deletedmom431 ulkukrts kesinlikle canım bende öyle düşünüyorum cok tatlı hemen girer girmez odasına gülücük saçıyor 😍🎀❤️
Zelnuray Deletedmom431 benim komşumda emine hanımdan memnun kalmamıştı banu hanım varmış ona devam etti minnoş bir kızı oldu
Zelnuray Deletedmom431 komşum doğum paketi yapmıştı sürekli doktorun izinli olduğunu söylüyordu banu hanıma gitmeye başladığında hiç öyle şeyler duymadım bende gittim önerisine gerçekten güzel ilgileniyodu ve emine hanım yoktu izinliymişti
Deletedmom431 Zelnuray hiç öyle birşeye denk gelmedim canım aylık kontrollerim ama her gittiğimde orda 😂
Zelnuray Deletedmom431 ben komşumdan öyle duydum canım bende gittiğimde de yoktu denk gelmemiştir bana🙂