prensannesii_ evlenirken tam takım olarak bellonadan aldım bizi o kadar çok uğraştırdılar ki düğün arifesinde bir tam strest yaşadık. 45 günlük mü ne teslim süreci vardı asla o söyledikleri tarihte getirmediler sürekli ısrarlarımız aramalarımız sonucunda sadece oturma odasını ( tam) yatak odasından bir kaç parça getirdiler yemek odasını getirmediler ve getirdikleri parçalar hasarlıydı. Yani ürünleri tam getirmeyi beceremedikleri gibi birde hasarlı ürün getirdiler. Sonrasında tekrar bi süreç ona da bi tarih verdiler ve yine asla söyledikleri tarihte getirmediler defalarca arıyoruz twitterdan şikayetvardan yazıyoruz. Her aradığımızda eksik bir parçayı getiriyorlar bazıları hasarlı oluyor yine. Ocakta aldığımız mobilyalar bize düğünümden 10 gün önce falan yetişmiş oldu. O da en son aradığımda ürünleri yarın getirdiniz getirdiniz getirmezseniz dava açacağım dedim diye ertesi gün aceleyle bir nakliye ayarlayıp gönderdiler. Bazı yerleri yine hasarlıydı ama artık uğraşmak istemedik. Çevremde bellonadan alan bir çok kişi aynı sorunu yaşamış. Daha da tövbe ettik. Beğensem bile muhtemelen daha da uğramam bellonaya😄