Sumeyye_g Vildan21 4-5 aylarımda bende yaşadım çalışıyordum dedim oturma pozisyonundan mı diye düşündüm ama asla geçmedi 2 ay çektim bebek gelişmeye başlıyor doktor normal demişti ama geçiyor bi süre sonra
Vildan21 Sumeyye_g Ben de evde çalışıyorum sürekli full sandalyede oturuyorum hani korktum açıkçası uzanarak çalışamıyorum ben de o yüzden dedim acaba