5 şubatta ilacı bıraktım 8 şubatta regl oldum canım benimde normalde regl olmadan önce ağrım olur anlarım olcağımı bu sefer o kadar hafif oldu ki anlamadım olcammı olmiycammı ertesi gün sabah kalktım namaz kılmak için abdest aldım bi bakıyım oldummu acaba dedim meğersem olmuşum😄