İyi akşamlar güzel anneler
Bugün doktor kontrolündeydim 34 haftalık olarak gittim ama doktor 33 haftada kaldığını 1 hafta geriden geldiğini söyledi aslında normalmis ama işte kendime dert edindim canım sıkıldı aranızda böyle bir şey yaşamış olan var mı neler yapılabilir sizin doktorlarınız neler tavsiye etti