assgsujsns anlamadığım 8 gün geçmesiyle neden vajinal muayene yapıldığı? . Karından gözükmedigi için mi vajinal muayene etti doktor.
Benim regl 1 hafta geçmişti karından baktı kese yoktu bir hafta sonra gel dedi 5 haftalıkken kese vardı bebek yoktu 7+5 te kalp atışlarını dinledim hiçbir şekilde vajinal muayene olmadım. Kısaca içiniz rahat olsun 1-2 hafta sonra tekrardan gidin gözükür .