Bugün ilk kez muane oldumm ikinci hamileligim. Folik asit al dedi doktor hangisini demedi eczane de de çeşit çeşit vardı ben folbiol 5 mg aldim daha pahalısi vardi eger bu aldığım iyi değilse onu alacağım pek bilgim yok. İlk hamileligimde de hangisini kullandım hatırlamıyorum 2 sene önce 🤷🏻♀️