Akinti gebelikte cogaliyor , sut kesigi gibi degil ise ya da koku kasinti yok ise normaldir 🙏🏼 Yine kontrolunuzde danisin doktorunuza ancak 31+1 iz basindan beri durum oyle yakin zamanda gorumcem dogum yapmisti o da oyleydi. Dedigim seyler yoksa sıkıntı edecek biseyde yoktur derler 🙂