Nilaypinar Kimyasal gebelik sonrası doktor kontrolü gerekli mi? Tekrar ne zaman gebe kalabilirim? Yaşayan varsa yardımcı olabilir mi 😇
Papatyakokulukiz Nilaypinar yaşadım 1 sene önce daha sonra doktorum ilacli ultrasyon önerdi rahim filmi çekildi bir sorun yok dendi ultrasyondan 3 ay sonra hamile kaldım
Cikcik00 Nilaypinar beta düşene kadar kan ver demişti dr 50 olduktan sonra vermedim ama kimyasal kanamasından sonra bir kez adet oldum şimdide hamileyim
Myrtle Nilaypinar kimyasal gebelikte kanamam bitince doktora gittim. Muayene etti. Bir problem yok deyince hemen tekrar hamile kaldim
Nilaypinar Cikcik00 sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin Rabbim 🌸 hemşirem bana kan ver yükselmezse adetle atarsın dedi ve başka açıklama yapmadı gel falanda demedi benimde kafam karışmıştı
Cikcik00 Nilaypinar saol canım amin kimyasaldan hemen sonra hamile kalan çok kişi var bende şaşırmıştım hemen olmasına
Nilaypinar Cikcik00 inşallah bendede olur hemen 😅 kürtajdan hemen sonra hamile kalırsın dediler 2,5 ay olmadı 😅
Busrarefkac Canım bende eylül ayında kimyasal geçirdim şu an 8 haftalık hamileyim. Genetik test yaptırdı doktorum kan pıhtılaşması çıktı şimdi iğne kullanıyorum. Genetik test yaptırabilirsin
Nilaypinar Busrarefkac kasım ayında bi düşüğüm oldu genetik testte pıhtılaşma çıktı, şimdiki gebeliğimde iğne falan başlandı ama yinede olmadı Rabbim uygun görmedi herhalde.. sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin Allah 🥰