Hanimlar merhaba 2 3 gün önce yazmıştım adet agrisi gibi ağrı oldu diye dün yani 8 şubatta randevum vardı gittim nst de sancım çıktı serum taktılar 2.kez nst ye yolladılar yine sancı çıktı doktor çatı muayanesi yapti acilmam yok 3.kez nst ye yolladı ondada sancı çıktı seni böyle gönderemeyiz yatisini yapalım dedi bende haliyle korktum açilmamda yoktu suni sancı verip oyle dogurtmayi düşünürler xiye imza verdim çıktı fakat bugün yine aynı belimden gelen âgrilarim oluyo ufak ufak ama sorum suki gerçek sancimi bu nasil ayırt edicem ben gerçek bi sancı nasil anlaşılır bu arada 36 haftamdayim