Benimde kimyasal gebelik oluştu beta düşmesi gerekiyor dediler bir hafta boyunca hergun kan verdim en son 21di kan vermekten bunaldigim için doktora gitmedim 45 gün sonra ilk reglimi oldum, içinde şüphe varsa sıfırlanana kadar kan vermeye devam et ama düşmüyorsa mutlaka içinde parça kalmıştır canım ihmal etme