Hzlhazal Merhaba kızlar benim oğlan birazcık irice 33+3 te 3 kilo 4 hafta ileriden gidiyor dedi doktor tansiyonum da 13-14 civarı sürekli herkes gelişimini tamamlayınca doktor sezaryen yapar diyorlar siz ne düşünüyorsunuz benim gibi olan var mı
Umran_r1103 Hzlhazal benim de üç hafta ilerde normal de adet tarihine göre 33 haftalık ultrasona göre 36 haftalık 2800 gram dedi
Srfe01 Hzlhazal benim oğlumda üç hafta ilerden gidiyordu doğum tarifi 5 Mart görünürken 22 Şubat’ta doğum yaptım
Dudu123 Benimde 2. Hafta önde gözüküyordu ama 38.haftada 3.400 doğdu yani normal değerde 38 i görmeniz yeterli
Cansubasar Geçen hafta gittim 5+6 da tam 5+6 dedi bu hafta 6+5 te gittim doktor 7+1 gözüküyor dedi ilk haftalarda ileri giden var mı aranızda
Serenmaras Bizimde öyle 4 hafta önden gidiyor 30 haftalığız 2.200 kilosu bakalım ne olacak bilemiyorum sağlıklı olsun da