Busraa246 Arkadaşlar bugün sağlık ocağında kan tahlili verdim beta 1685 çıktı son adet tarihim 10 ocak 26 27 günde bir adet oluyorum uyumlu mu sizce. Bana sanki çok yüksek çıkmış gibi geldi. Bide kanda amilaz 100 olacakken 113 çıktı bu durumu yaşayan var mı