Kızlar son 1,5 haftadır fena kabızlık çekiyorum sabahları karnım normal oluyor akşama doğru gazdan kabızlıktan davul gibi şişiyor çok rahatsı edici 30 yaşındayım belki ilk defa böyle kabız oldum normalde tuvalet sorunu yaşayan biri değilim midem bulandığı için suda içemiyorum acaba kadın doğumcuma gitsem ilaç verir mi