Prilami bırakmak çok zor ben bırakınca iki hafta ogurup kustum 24. Haftalar civarindaydim. Ama sonra geçti. Prilam sayesinde rahat oluyor ilk trimester. Önerim kendinize asla yüklenmeyin bı şey yiyemiyorum diye üzülmeyin. Bebek her türlü besleniyor ve büyüyor hiç kafanıza takmayın. Kendinize değer verin mutlu olmayı ön planda tutun çünkü hamielik çok uzun bı yol ve yıpranmadan ilerlemek çok önemli. Hiçbir şeyi kafanıza takmayın. Şu kadar su icmem lazim bu kadar yemem lazım diye hesap yapmayın. Annem zamanında dokuz ay kusmus doğuma bile kusarak girmiş hiçbir şey yiyememis ablam 5 kilo doğmuş. 🥲 Takmamak elde değil ben çok takmıştım ama inanın hiç alakası yok yemekle. Kuruyemiş muz gibi şeyler yiyebilirsiniz bu dönemde hem tok tutar hem de bebeğe cidden fayda ediyo