Diana_96 olabilir normal doğumda da ben boydan elbise gibi olan gecelikten almıştım ilk hafta gecelik giydim normalde gecelikle hiç yatamam ikinci hafta pijamaya geçmiştim bir de kan falan olup batabiliyor iki tane olması da mantıklı hastaneye iki boydan gecelik goturdum.pijama şeklinde olanı evde giydim birkaç gün sonra