SMZmiracle 50 gr şeker yükleme sonucu 150 .17çıktı.doktorum yurt dışında .henüz konuşmadık.ama çok mutsuz oldum.ne anlama geliyor.böyle bir durumda hangi yol izlediniz yaşadıysanlz.lütfen paylaşırmısınız.lütfen
superstar_00 SMZmiracle Konu hakkında bilhim yok ama üzülmeyin şekeriniz olsa bile yediklerinize dikkat ederek sağlıklı bir şekilde bu süreyi.
Gulsah_09 SMZmiracle benim de 50 gr da 151 çıktı tekrar açlık tokluga bakti o normal.cikti bundan sonra karbonhidrat degil protein ağırlikli beslen dedi ben evde kendim ölçum de yapiyorum 1 haftadir daha hic yuksek cikmadi yediklerime dikkat ediyorum
SMZmiracle superstar_00 çok teşekkür ederim Allah razı olsun rabbim size de sağlıklı ömür yaşatsın evlatlarınızla birlikte
SMZmiracle Gulsah_09 elhamdulillah ,rabbim sağlıkla kucağınıza almayı da nasip etsin bebeğinizi Amin çok tesekkur ederim yorumunuz umut oldu.