Kızlar selam ben 19+5 günlük hamileyim ikinci gebelik ilk gebeliğimde oluyomuydu hiç hatırlamıyorum 4 sene önce neyse ben faramat kan ilacı ve decavit vitamin kullanıyorum ve afedersiniz büyük abdestim koyu yeşil acaba bu ilaçlardan kaynaklı mı sizin de öyle mi?