Sekine24 Kızlar 34. Haftadayım bugün biraz yürüyüş yapayım dedimde fazla yürümüşüm arkadaşım geldi onuda kırmamak için onunlada yürüdüm şimdi belim çok ağrıyo bide vajinaya batma gibi hiss ediyorum acaba fazla yürümek erken doğum riski yaparmı
Bsrrgl Sekine24 ay cidden öyle fazla yürümeyin bence. Ben 37 de bir kere neredeyse 5 km yol yürüdüm çünkü kayboldum gece saati taksi falan bulamadım iste doktora kontrole gittim öyle yapma çok yürüme dedi 3 gün sonra sancılarım çoğaldı doğurdum 😅😅
Bennureyla Sekine24 bir şey olmaz allahın izniyle. Ben de bugün çok iş yaptım. Belim ağrıdı biraz. Olur öyle. Endişelenmeyin. Ama tabi bir daha yapmayın yeter. Ayrıca ben günde 30 dk yürüyorum en az.