Cansutkbs Kızlar ben 10 ocak da 32.haftam da izne çıkıyorum asgari ücret biliyorsunuz 2.020 oldu ama benim brüt maaşım 2390 dı şimdi ocak tan sonra 2790 oluyor ben şimdi ne kadar doğum parası alacağım 4 aylık
Atafra Cansutkbs sgk nız ne kadardan yatırılıyorsa o kadardan alırsınız.son 3 ay baz alınır.Zamlı maaştan alamazsınız yani.
Gzddlk Cansutkbs son 3 ayda aldığın maaşa göre hesaplanıyor diye biliyorum bu durumda zamlı maaştan hesaplanmaz diye düşünüyorum
omertosvedos Elizveannesi Atafra Kızlar ben nisanda doğuracağım insallah ben faydalanabileceğim yeni ücretten sanırım anlatımlarınıza göre dimi