Fatos43 Merhaba bugün sezeryan tarihini aldık kızımı haftaya cuma Allah nasip ederse kucağıma alacağım inşallah 🤲 sezeryan deneyimi olanlar sezeryandem önce çantaya koy koyma dediğiniz bir şey var mı ekstradan yanıma neler aliyim
Ayssedmn Fatos43 Kendin içinse 2 çift pijama takımı al ve bağırsak çalıştırıcı şeyler koy çantana mesela kayısı, kayısı suyu. Başka aklıma gelmiyor hasta bezi zaten biliyorsundur
Fatos43 Ayssedmn pijamalarim biri elbiseli biri değil yeterli mi bir de bir paket depend aldım yeter mi
Minigiim-vebenn52 Serapjjj evet bide amelşyat anında hareket ettirmemek gerekiyormuş baş ve boyun ağrısı çekmemek için ben ilk bir hafta mahvoldum ya boynumdan başıma vuruyodu ağrılar kafamı duvarlara vuruyordum
Ayssedmn Fatos43 İlk elbiseyi giyersin sonra normal takımı giyersin yeter. Kahve yazmışlar evet anestezi etkisi uzun sürüyor ama götürmene gerek yok alırsınız oralardan
karaguzelirem_ Kaç haftalıksınız kaçıncı haftanızda sezaryen olucaksınız, ben 36+1 haftalığım pazartesi bende sezaryen için gün alacağım merak ettim acaba kaçıncı haftaya gün verdi..
Kdjhjhhj Fatos43 kendinize kayısı hoşavı yapip bir kavonoza Koyun içersiniz ve kahve alin temmuzunuz yada ketil varsa alin yaniniza sezeryandan sonra içmeniz için sindirimi çalistiriyor ben çok üşüyordum kalin çorap alin