enesbirgul 1cocuklumom gözünüz aydın sağlıkla büyütün inşallah ameliyat sürecinizden bahseder misiniz
karaguzelirem_ Çok geçmiş olsun rabbim evladınızı size bağışlasın, kaçıncı haftanız da oldunuz acaba? Planlı mıydı kendi isteğinizle mi oldunuz?
1cocuklumom enesbirgul sabah 7 de yatışım yapıldı damar yolum açıldı nat bağladım serum takıldı 8 buçuk gibi ameliyata alındım o yaptıkları iğne o kadar hafif ki gram hissetmedim direk ayaklarım uyuştu ve sonda takıldı sonra başlandı çok çok rahattı ama ilk sezeryanım daha kolaydı ikincisinde benden kaynaklı sorun oldu ona rağmen şükür iyiim
Anonimoo Sütünüz nasıl acaba geldimi yada gelmesi için öneride bulundumu doltorunuz bende sezeryan olmayı düşünüyorum
1cocuklumom Anonimoo sandıkça geliyor ama doktor dedi çok gelmesi beklenmez zaten 5 ml 5 ml besliyorlar solunumdan dolayı yoğun bakımda ondan