akkrn ben 33 haftaya kadar baska doktora gidiyordum o ayrilinca sinan beye gittim ve cok cok memnun kaldım cok.guzel.ilgilendi ben kendinistegimle sezeryan oldum ama normal dogumu hep denememi soyledi ben istemedim ameliyat sonrasi da cabuk toparlandim