Cerenn1811 Kızlar dört aylık hamileyim göğüslerim çok şişti acıyor ve atletim de nokta nokta lekeler olmuş biraz acaba süt olduğu için mi olduk
buseyusuf27 Cerenn1811 bnde 4 aylıgım goguslerm 75di smdi 95 vala kızımda 95di en son doğum yaptgmda bunda cok buyudu yaa sudyen bıle zor tutuyo cok ama cok cnm yanıyo hele gogus uclarm delı gıbı sızlıyo sankı yarılmıs yara olms gbı