Kızlar 3 gündür aglamaktan yoruldum çok kötüyüm. Benmi abartıyorum yoksa haklımıyım artık sağlıklı düşünemiyorum. Eşim günlerdir evi otel gibi kullanıyor işe gidiyor işten geliyor yatıyor kalkıyor yemek yiyor tekrar işe gidiyor . 2 gün önce dedim kalk gidelim e-bebekten beşik alalım . Bana dedi ben izinliyim bugün yatacağım sonra gideriz . İzinli olmadığı günde yatıyor zaten sürekli yatıyor . Ben dedim sıkıldım biraz hava alalım ama boşuna okadar yalvardım yine yattı uyudu . Çok üzüldüm kendimi çok yanlız hissediyorum. Sürekli ağlıyorum çok mutsuzum . Dün yemek yaptım yemedi . Bugün yemek yapmadım niye yemek yapmıyorsun diye laf söylüyor inanın artık çok sıkıldım . Daha okadae çok şey varki ağlamaktan yazamıyorum