Kivircikkuala Donuss benim kayınvalidemin adı Bence tek başına çok çok güzel ❤️ ama illa iki isim olacaksa FATIMA ZEHRA ❤️🌸
Asli1453 Donuss 5gün önce doğum yaptım kızım ismini sadece Zehra koydum esimin annesinin ismi eşim istersen ek koy dedi sade daha güzel diye koymadim