Angel161023 Anneler merhaba bebeğim temmuz sonunda doğacak bu ay artık alışverişlere başlayacağız zamlanmadan ne alsak kâr :) fakat bebeği nasıl giydirmeliyiz hiç bilmiyorum evimiz birde en üst katta çatı sıcağı da vuracak :/
snowglobe Angel161023 ilk kıxım temmuz sonu doğmuştu. Ve bizim de en üst kat ve çok sıcak. Daha 5 günlükken kısa kollulara geçtim. Pişik yada isilik olmasından iyidir.
Fatoss-16 Angel161023 benimde evim çatı katı ve çok güneş aliyo geçen yaz çok sıcaktı malum fenalık geliyodu temmuzda doğum yapicam bende. Kısa kollu zıbın ve tulum tercih ettim ve muslin ortu bildigim kadarıyla
Demirhan23 Haziranda doğum yaptım. Size tavsiyem imkan varsa kesinlikle klima almanız. Hem çocuk hem anne perişan oluyor. Meme vermekten pişiyorsunuz zaten. Lohusa sıcak basması bi yandan. Çocuğa da genellikle müslin tulumlar giydirdim