Kardii Hulya00 Amin rica ederim canım ne demek burası bunun için ☺ öyle olur hep gıdıklar şimdi de küçük bi canavar adeta Amin çok Amin 🙏🙏
Hulya00 Kardii evet kesinlikle heralde onun belirtileri biz hissetmesekte onlar içerde kıpır kıpır oluyor bide bugün çok tatlı yedim yani ayıptır demesi saralle ekmek şerbetli tatlı heralde onun etkisi 😁
Kardii Ndtrkd Rabbim gönlüne göre versin canım benim 🙏 Zamanı geldiğinde de bana da nasip eder bi kız bebek inşallah rabbim 🙏
Kardii Hulya00 evet hep öyle istedim benüm bi abim yok inşallah oğlum olur ardından zamanı gelince kız nasip eder Rabbim diye benimde oğlan kardeşim var 10 yaşında ama abim gibi 😂
Hulya00 Kardii Allah sizlere bagışlasın ailenizi ve sevdiklerini öyle oluyor evet Rabbim gönlümüze göre versinn hayırlısını nasip etsin tek dilegim o 🙏☺️
Kardii Hulya00 onları yiyince yada yanında sütte iç yoğurt yiyebiliyorsan yoğurt ye ayrı zamanda çok kilo aldırıyor gerçekten
Knur_23 Hulya00 aynı postu açmak dün gece benim aklıma geldii😄 bu kadar olur🙄 bizimde 10.haftamız ve dediğin gibi dol tarafta seyirmeler hissediyorum özellikle sola dönük uzanınca çok daha fazla oluyo☺️ Sebebini bende bilmiyorum ama🤷🏻♀️
SerpilEsra Hulya00 bu haftalarda hareket olmasi imkansiz canim damar seyirmesi olabilir bagirsak hareketi olabilir ben 17. Haftamdayim baloncuk patlarmis gibi bir his pit pit atiyor ama halen karistryorum bagirsak hareketimi bebek hareketimi diye😊
Hulya00 SerpilEsra bende anlayamadım içinn bilgi almak istedim sizden sanmıyorum bebiş hareketi değildir zaten erken daha ☺️