Skarakus Hzlbkr hayırlı olsun ben de 4+4 ün şuan henüz beta 85 ve dün regl olacaktım normalde. Pazartesi doktora gitmeyi düşünüyorum sizce çok mu erken siz vajinal mi üstten mi göründü ve betanız kaçtır
Calikusuuu Hzlbkr 5+2 de gördüğüm kesem benimki boyutu ile aynı. 10 gün sonra tekrar gittiğimde bebeği görmüştük ☺️
Biranne_64 Yagmurakyurek hmm anladım dedim böyle yeteneğiniz varsa bende atayım benimkininde yorumlayın diyecektim 😊🤭