svgzngn Merhabalar. Benim bebeğim 12 günlük oldu bugün. Bebeğimin kafası sivri ve bıngıldak kısmı daha çökük görünüyor. Düzelir diyorlar ama böyle kalır diye de endişeleniyorum. Aranızda bebeği böyle olup da düzelen var mıdır ?
Zeynepli12345 svgzngn Normal doğum mu yaptınız normal doğan bebeklerin kafaları sivri oluyor diyorlar
Minigiim-vebenn52 svgzngn hep bi tarafa dönük yatırma sağ sol yatır arada kafa üstü yatır düz kafa yastığı al
svgzngn Minigiim-vebenn52 sürekli değiştiriyorum yatış şeklini fakat kafa düzlüğü yok işte ön taraf daha basık arka taraf daha yukarıda kalıyor. Bir sorun olsaydı doktor söylerdi diye düşünüyorum
Seyma-10 Düzeliyor ya zamanla benim kızımı da öyleydi kafası uzundu büyüdükçe şekillendi herkes yorum yaptı yok sağa yatır sola yatır onu yap napsam dönüyordu şimdi 7 aylık oldu baya şekillendi uzun değil artık